Návody a inspirace

Obchodní podmínky


Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti společnosti NOEZON, s.r.o., se sídlem Partizánska 2850, 085 01 Bardejov, IČO: 46 380 752, DIČ: 2023348514, IČ DPH: SK2023348514 která je zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, oddíl: Sro, vložka číslo: 24987/P (dále jen „noezon.cz“), a naše zákazníky, které vyplývají z kupní smlouvy uzavřené mezi společností noezon.cz jako prodávajícím a zákazníkem jako kupujícím prostřednictvím internetu a předmětem kterých je koupě a prodej zboží přes internetový obchod umístěný na stránce www.noezon.cz.

Objednávka a uzavření smlouvy

Výběrem zboží a jeho vložením do nákupního košíku si zvolíte požadované zboží. Pokud se rozhodnete nákup dokončit, v košíku vyberete způsob dopravy a platby, přistoupíte k objednávce, kde vyplníte připravený formulář. Po vyplnění údajů a odeslání objednávky (potvrzením funkce „Závazně objednat“) bez zbytečného odkladu obdržíte email a také SMS zprávu se zprávou o přijetí Vaší objednávky. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu o přijetí vaší objednávky (akceptace objednávky), který obsahuje všechny potřebné informace o objednávce, dochází k uzavření kupní smlouvy. V případě, že nebudeme moci Vaši objednávku z nějakého důvodu vyřídit, určitě Vás budeme neprodleně kontaktovat telefonicky nebo emailem. Souhrnné fotografie zboží (zejména sad) mohou být fotografiemi typických představitelů prodávané sady a sortimentu, proto si konkrétní složení sady ověřte v popisu a na záložce "sada obsahuje". Kliknutím na červené tlačítko "ZOBRAZIT OBSAH SADY" zobrazíte podrobnou fotografii každé položky prodávané sady, která je aktuálně k dispozici. Barevné zobrazení položek na monitoru nemusí přesně odpovídat skutečným barevným odstínům, jak je bude kupující vnímat ve skutečnosti. Zobrazení barevných odstínů závisí mimo jiné na kvalitě použitého monitoru nebo jiného zobrazovacího zařízení.

Ceny

Pro naše zákazníky platí ceny uvedené jako „Naše cena". U sad a produktů ve slevě je uvedena i „Běžná cena" - je to maloobchodní cena za všechny elementy sady při samostatném prodeji, případně cena produktu před slevou. Tyto ceny průběžně aktualizujeme na základě informací od dodavatelů. Pro zákazníka vždy platí „Naše cena“, aktuální při závazném objednávání, a nemění se při zvýšení nebo snížení ceny produktu v budoucnosti. Všechny ceny zboží a služeb jsou uváděny jako konečné, včetně odpovídající DPH ve výši stanovené platným právním předpisem České republiky (obvykle 20% - přesnou sazbu naleznete vždy na faktuře), nezahrnuje však cenu dodání zboží. Akční ceny jsou platné do data uvedeného v detailech akce nebo do vyprodání zásob. Jakékoliv dodatečné slevy, které jsou poskytovány nad rámec slev uváděných u jednotlivých produktů na naší internetové stránce, individuální slevy pro zákazníka nebo slevy poskytované na základě spolupráce našeho internetového obchodu s třetími stranami, nejsou vzájemně kombinovatelné.

Recyklační poplatek

Ve smyslu zákonných ustanovení § 34 ods. 1 písm. d) a § 37 odst. 1 písm. 1 písm. a) a odst. 1 písm. 3 Zákona o odpadech vyplývá povinnost uvádět při prodeji elektrozařízení recyklační poplatek, pokud byl uveden výrobcem elektrozařízení při uvedení elektrozařízení na trh. Recyklační poplatek je uveden na jeho obalu nebo etiketě nebo na daňovém či obdobném dokladu o prodeji. V případě, že elektrozařízení pocházejí od výrobce, který není zapsán v Registru výrobců, všechny zákonné povinnosti přecházejí na noezon.cz

Uplatnění slevového kódu

Ověřit a uplatnit svůj slevový kód můžete před ukončení nákupu v nákupním košíku. Na konci formuláře pro vyplnění objednávky klikněte na odkaz „Slevový kód!“. Zdáním kódu a stisknutím tlačítka "ověřit" si ověříte platnost svého kuponu. Kupon se použije po odeslání objednávky. Takto uplatněná sleva neplatí již pro zlevněné zboží. Slevové kódy jsou neslučitelné s jinými akcemi a dárkovými akcemi . Po uplatnění slevového kódu během akce s dárkem k nákupu, bude dárek z nákupu vymazán.

Dodání

Zboží odesíláme dle výběru zákazníka v rámci zemí uvedených v nákupním košíku. Jelikož je možné objednat pouze zboží, které máme skladem, balík(y) s Vaší objednávkou expedujeme nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Dostupnost zboží uvedená u každého zboží znamená, zda vybrané zboží máme na skladě, nebo je momentálně nedostupné. Dodání zboží záleží na zvoleném způsobu přepravy, který se vám zobrazí přímo v nákupním košíku a také jej budete mít uveden v další emailové komunikaci s námi. Spolu se zbožím Vám zašleme fakturu, záruční listy, formulář pro vrácení zboží či reklamaci. Pokud vám zboží nebo oznámení o uložení zásilky na poště nebylo doručeno ani 7 dní po přijetí SMS a emailu o odeslání, kontaktujte nás prosím, chyba se přece může stát.
Zákazník je povinen převzít zboží v dohodnutém místě a čase osobně, nebo zajistit jeho převzetí. Převzetí zboží zákazník písemně potvrdí v dodacím listu, který je zároveň dokladem o zaplacení zboží v případě platby na dobírku.

Poštovné a jiné poplatky

K uvedeným cenám zboží připočítáváme následující poštovné podle způsobu a adresy dodání. Kompletní podmínky poštovného si můžete prohlédnout zde:

Doručení Platba (cz) 0 - 2 000 Kč 2 000 - A více Kč
Dobírka
Zásilkovna - výdejní místa
69 Kč Zdarma
Zaplaťte kartou
Zásilkovna - výdejní místa
49 Kč Zdarma
Zaplaťte kartou
PPL - Parcel CZ Private
89 Kč 49 Kč
Dobírka
PPL - Parcel CZ Private
109 Kč 69 Kč

Poštovné do zahraničí je kalkulováno individuálně podle velikosti a hmotnosti zásilky! V rámci ČR platí tyto fixní ceny poštovného!
Jiné poplatky ani balné neúčtujeme. Výjimkou je manipulační poplatek ve výši 48Kč s DPH účtovaný během trvání akce na poštovné zdarma pro všechny objednávky nepřevyšující částku za zboží 190 Kč.

Platba za zboží (spôsob platby)

Za objednané zboží může zákazník zaplatit třemi způsoby a to:

  • Dobírkou (při doručení zboží)
  • Online převodem (Kartou MasterCard, VISA)
  • Na splátky (Quatro pro Slovenské zákazníky)
Objednávky do zahraničí zasíláme výlučně po úhradě dopředu na jeden z našich účtů!

Zrušení objednávky

Pokud si přejete zrušit Vaši objednávku, která ještě nebyla vyřízena, kontaktujte nás co nejdříve s číslem Vaší objednávky. Pokud jste Vaši objednávku zároveň i zaplatili, peníze vám vrátíme nejpozději do 7 dnů na váš účet, ze kterého jste platbu odeslali.

Vyhrazujeme si právo stornovat Vaši objednávku na zboží nebo část objednávky, pokud Vám jej nebudeme schopni dodat z důvodu vyprodání zboží, nebo v uvedené ceně. O stornování objednávky vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.

Reklamování a vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Možnost vrátit zboží bez udání důvodu máte do 14 kalendářních dnů od převzetí balíčku. K nepoužitému a nepoškozenému zboží přibalte vyplněnou žádost odstoupení od smlouvy - vrácení zboží do 30 dnů podle instrukcí. Na základě Vaší žádosti, po přijetí zpětné zásilky a kontrole zboží Vám bude vrácena částka za nepoškozené zboží. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím nad rámec potřebný ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Vrátit použité hygienické zboží není možné, jelikož je dále neprodejný! Prodávající je povinen vrátit kupujícímu kupní cenu za Zboží stejným způsobem, jaký použil kupující při jeho úhradě, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na jiném způsobu vrácení plateb, aniž by kupujícímu v této souvislosti účtoval další poplatky.

Peníze budou vráceny co nejdříve po přijetí, nejpozději však do 7 dnů od převzetí vrácené zásilky.

Vrácení přeplatků a nesprávných plateb

Ve lhůtě do 10 dnů Vám budou vráceny případné přeplatky z Vašich objednávek a také přijaté platby s nesprávným variabilním symbolem, které nebyly automaticky spárovány!


V případě, že kupující je podnikatel (nákup na IČO), nákup se řídí obchodním zákoníkem a řešení odstoupení je na uvážení prodávajícího. V případě nedohodnutí podmínek akceptovatelných pro obě strany bude zboží vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

Alternativní řešení sporů

Pokud nejste spokojeni s vyřízením Vaší objednávky, dodaným zbožím, jeho kvalitou nebo našimi službami, napište nám na reklamace@noezon.sk. Pokud jsme Vaši reklamaci nevybavili k Vaší spokojenosti nebo si myslíte, že jsme mohli narušit Vaše práva, můžete dle zákona 391/2015 Sb. podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu.

Subjektem určeným k alternativnímu řešení spotřebitelských sporů s internetovým obchodem NOEZON, s.r.o., Partizánska 2850, 085 01 Bardejov, je Slovenská obchodní inspekce www.soi.sk nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenskej republiky (seznam je dostupný na stránce www.mhsr.sk). Vy jako spotřebitel máte právo vybrat si, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátíte.

Jako spotřebitel můžete k podání návrhu na alternativní řešení sporu využít evropskou platformu pro řešení sporů.

Alternativní řešení sporů může uplatnit pouze koncový spotřebitel, fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, jehož hodnota přesahuje 20 Eur, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy uzavřené na dálku.

Subjekt alternativního řešení sporů podle §3 zákona 391/2015 Z.z. může od vás za zahájení řešení sporu požadovat úhradu poplatku do výše 120Kč s DPH. Návrh můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb. nebo kliknutím na výše uvedenou stránku.

Záruka

Na zboží poskytujeme zákonem stanovenou záruční dobu 24 měsíců. Záruka začíná běžet dnem převzetí objednávky. O reklamácií nás prosím vopred informujte emailom, alebo telefonicky +421 944 955 554. Více informací, jakož i reklamační formulář naleznete v sekci reklamace!

Newsletter a e-maily od nás

Při objednávce si můžete zvolit, zda od nás chcete pravidelně dostávat informace o novinkách a akcích v našem internetovém obchodě (v průměru jednou týdně). Newsletter si můžete zvolit také individuálně na webových stránkách zadáním své e-mailové adresy nebo kliknutím na odkaz v e-mailu, který jsme vám zaslali. Z odběru newsletteru se samozřejmě můžete kdykoli odhlásit. Budeme vás také e-mailem informovat o vyřízení vaší objednávky, o dostupnosti a nedostupnosti produktů a v případech, kdy máte v souladu s těmito podmínkami nárok na slevu, vám zašleme slevový poukaz. Všem registrovaným zákazníkům můžeme nepravidelně (maximálně několikrát ročně) zasílat důležité informace týkající se provozu našeho internetového obchodu a využívání zákaznických výhod. Pokud vás obtěžují naše e-maily, napište nám na adresu info@noezon.cz .

Závěrečná ustanovení

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § § 62 zák. čj. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů neodmítnete zasílání elektronické pošty pro účely přímého marketingu. Zpracovávání osobních údajů za účelem zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. K zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zprostředkovatele zpracování, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o koupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi noezon.cz a jejím zákazníkem, a jsou pro obě strany závazné. Ve věcech neupravovaných těmito Obchodními podmínkami se uplatní příslušná ustanovení Občanského zákoníku v případě koncového zákazníka a Obchodního zákoníku v případě nákupu živnostníkem, či jiným podnikatelským subjektem.

Provozovatel se zavazuje dodat správný druh zboží dle popisu bez vad a v ceně, která byla platná v době koupě. Pokud je objednané zboží na skladě, zavazujeme se také zabalit a odeslat objednávku do 24 hodin, během pracovních hodin, v pracovní dny. Provozovatel nenese odpovědnost za opožděné doručení zboží zaviněné doručovatelem (pošta, kurýr).

Zákazník se zavazuje pravdivě uvést v objednávce všechny potřebné údaje nezbytné pro doručení objednávky do formuláře při ukončení nákupu. Všechny právní vztahy vznikající mezi provozovatelem a zákazníkem se řídí právními předpisy ČR.

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 12.08.2021.

Copyright Noezon.sk © 2009 - 2024