Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

reklamacie

Ve smyslu obchodních podmínek máte u nás možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 30 kalendářních dnů od převzetí balíčku. K nepoužitému a nepoškozenému zboží přibalte vyplněnou žádost odstoupení od smlouvy - vrácení zboží do 30 dnů podle instrukcí. Chcete-li vrátit zboží, kontaktujte nás předem e-mailem. Rádi vám poskytneme potřebný kód pro vrácení zásilky ZDARMA s informacemi, jak při vrácení postupovat.

Po obdržení zpětné zásilky balíček zkontrolujeme a vrátíme vám částku za nepoškozené zboží, a to buď na váš účet (bezplatně), nebo na adresu poštovní poukázkou.

V případě, že si přejete vrátit peníze poštovní poukázkou, vrácená částka vám bude snížena o poštovní poplatek 67Kč. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím nad rámec potřebný ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Vrátit použité hygienické zboží není možné, jelikož je dále neprodejné.

  • Po přijetí vráceného zboží obdržíte od nás potvrzující e-mail jako informaci o tom, že jsme vaše zboží obdrželi.
  • Peníze vám budou vráceny co nejdříve po přijetí, nejpozději však do 7 dnů od převzetí vrácené zásilky.

Spolu s vráceným zbožím nezapomeňte poslat originál záručního listu a doklad o koupi, tedy všechny dokumenty, které jste od nás v zásilce obdrželi.

V případě nejasností se nám můžete ozvat během pracovních dnů telefonicky na čísle +421 911 597 411 nebo e-mailem na adresu info@noezon.cz