Kdo tvoří, ten opravdu žije. Tato filozofie nás provází od roku 2009, kdy jsme začali psát svůj příběh ještě pod značkou Top-Nechty. K sortimentu pro nehty ve skladových regálech postupně přibýval i galanterní sortiment. Se změnou přišla přirozená potřeba oživení značky. V roce 2020 jsme obě kreativní cesty spojili pod značku Noezon. Rebranding přinesl nejen nové jméno, ale také závazek vůči zákazníkům – předat jim v nákupním košíku kromě zboží i přidanou hodnotu.
Za celým konceptem stojí programátor a technický geek v jednom, Jozef Kozák. Brutální perfekcionista, ale zároveň velký srdcař, který si zakládá na hodnotách a věří, že právě kreativní tvorba je tím nejlepším nástrojem pro budování lepších zítřků.

Nejrychlejší cesta k tvorbě
Ať už je množství odeslaného zboží jakékoli, dbáme na to, abychom si zachovali kvalitu a lidský přístup. Ať už jde o samotné dodavatelské služby nebo poselství, která jako firma komunikujeme.
V našem prodejním portfoliu máme více než 25 tisíc produktů. S postupem vpřed a zkvalitňováním služeb přichází otázka rozšíření působnosti na další trhy. Naše společná vize je však mnohem víc než jen expanze a zisk z prodeje. Chceme lidi vytrhnout z konzumu a přivádět je k uvědomělému životu. Aby si v tomto online světě mohli užít více offlinu a dopřát kreativní procedury i své duši.
Palivo pro tvorbu
V e-commerce jsme sice doma, ale nechceme být jen e-shop, jehož mise končí v bodě, kdy ukojí spotřebitelský hlad. Chceme motivovat rodiče, aby podněcovali své ratolesti k tvorbě už od útlého věku. Toužíme objevovat tvořivost u lidí, kteří ji v sobě dosud nenašli. Chceme edukovat, spojovat a inspirovat.
Pracujeme na B2B zóně a náš plán pro následující období je jasný. Vybudovat rozpoznatelný prostor i mimo e-shop. Věříme, že z Noezon vytvoříme platformu, která uzavře náš kreativní ekosystém do jednoho celku. S možnostmi pro všechny, kdo si přejí probouzet tvořivost spolu s námi.